Jakie według was są jego najlepsze filmy?Bo według mnie:
- Romeo musi umrzeć .........
- Pocałunek smoka @@
- Człowiek pies ****
- Nieustraszony (Fearless)
- Ocean Heaven
- Zabójcza Broń 4
"The One" i "Romeo musi umrzeć" to są jedyne filmy Jeta których nie lubię. Nie dość, że fabularnie są, powiedzmy, średnie, to jeszcze sceny walki bardzo komputerowe czego nie znoszę w takich filmach. Wolę zobaczyć prawdziwe umiejętności niż efekty specjalne.
Wymieniacie powyżej same (poza Fearless) hollywoodzkie produkcje, które się fajnie ogląda, ale nie mają nic z klimatu chińskiego.
Najlepsze filmy z Jet Li to chińskie produkcje (niestety albo stety razem z chińskimi "efektami").
Zdecydowanie najlepszymi filmami są:
Fearless
Hero
seria Dawno Temu w Chinach, ale tylko 3 pierwsze filmy.
Potem:
Legendarna pięść
Legenda Czerwonego Smoka
Ostatni wojownik
Fong Sai-Yuk
Kult zła
Fong Sai Yuk juk jaap
Dzieci z Shaolin
Jeszcze kilka zostało mi do obejrzenia, więc jeśli będą dobre, to dopiszę polecenia.
"Hero" to coś pięknego. Świetna solówka na podeście. I nie wiem czemu w pamięć wryło mi się sadzenie ryżu:)